fortfarande torsdag.

jag har då inte gjort alltför mycket idag om man säger så... men men. kan vara skönt att ha sådana dagar med..
i morgon måste jag städa lite (läs: mycket). Linda kommer på besök över helgen =) hon ska följa med till Växjö på lördag. så tråkigt å åka själv ju... är ju en bit dit. sen kan jag nog behöva någon som kör hem. om min arm blir sådär lagom öm och dan=)
om allt går som det ska så ska vi försöka gå ut en sväng på kvällen med =) brukar alltid vara lika trevligt när Linda och jag är ute! 

nu har jag en ananaspaj i ugnen. ska bli himlans gott!!! mums!!


Kommentarer
Postat av: L

Ska bli kul i helgen! Skönt att göra nått annat för omväxligens skull... för att ut öka mitt sms lite... jag har två saker och berätta!

2010-04-30 @ 10:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0