Snart höst..

Vart sjutton tog sommaren vägen??
Här är den då inte... riktigt höstväder ute... regnat har det, det blåser och känns inte som sommar...

men men. vad gör det egentligen? jag jobbar ju ändå jämt... förra veckan jobbade jag alla dagar utom söndag (igår)... Veckodagarna på kontoret.. (visserligen väldigt lugnt och skönt men ändå...) sen jobbade jag på casiont fredag och lördag kväll/natt...

Trots detta har vi ändå hunnit med att åka motorcykel =) både lördag och söndag. Det är sååå underbart! vilken känsla! I går rastade vi till och med min lilla hoj.. var riktigt roligt att åka på den.. hoppas bara att jag kan börja övningsköra snart med... om någon har tid att hjälpa mig.. Vill helst köra så mycket privat det bara går.. annars blir det så fasligt dyrt... =(

Renoveringen av lägenheten går väl framåt... men det går inte fort...
golven är lagda. och vardagsrummet är målat. härlig färg blev det. nougat hette den.. dock var den lite ljusare än jag trott.. men det funkar ändå=)
Nu ska vi "bara" fixa resten... köket ska fixas: nytt kakel, ny bänkskiva, ny färg/tapeter..
sovrummet ska målas färdigt, hallen måste fixas till igen för Spike har rivit sönder tapeten när han öppnar dörrarna... hundkräk =) och sen vårt "extrarum" måste fixas till helt... hu... det lär ta låååång tid! synd.. för vi vill ha hus!!! NU!!

nehepp... nu slutar jag alldeles strax.. blir att åka till Kalmar idag.. för mamma och ola är inte hemma.. och jag känner inte för att vara helt själv här=/

tjo och hej!


Kommentarer
Postat av: Denise

Jasså =) Ja jag tror att det blir så faktisk, måste ändra sig lite ibland =) Hoppas att allt är bra med dig!

2010-08-26 @ 11:20:11
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag har letat som en tok! Hittar den enbart på engelska, lite tråkigt =/ Men jag håller tummarna för att den kommer på svenska, det är en helt underbar film =)

Här är allt kanon! Hoppas allt är på topp hos dig med =)

2010-09-21 @ 13:46:58
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0