ledig

Idag äntligen är jag ledig...
vet att jag skrev igår att jag skulle vara ledig då.. men det sket sig redan i starten.. fick hoppa in och jobba på KM. och jag HATAR det stället.. jävla irriterande 18åringar... och givetvis gick det skit med.. men men. sånt man får leva med helt enkelt.

Idag har vi varit och kollat på/köpt golv. För nu jädrar ska här renoveras i lägenheten!! Blir ett svinbilligt golv, men va fan gör de =) vi vill bara fräsha upp stället så man ev kan få ut lite mer om man säljer den sen. (Vilket jag hoppas blir snart, eftersom jag vill ha ett HUS!!) Har även hittat bänkskiva, kakel och diskho till köket som vi ska köpa senare.

Ikväll ska vi på bio! Twilight Eclipse! Hoppas den är bra. Men både första och andra filmen var ju det så <3

Nu vill jag ha tillbaka solen igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0