onsdag

idag är det onsdag. och jobbkväll för mig.. jobbar onsdag-fredag nu på Krögers... sen ledid lördag. jobbar söndag-måndag igen...

hoppas på att vi kan gå på bio på lördag. vill se twilight eclipse....

det jag skrev om igår om jubbj**eln.. det verkar lösa sig =) hade visst blivit något fel bara. han är vållande och de kommer att börja laga hojen så fort en besiktningsman varit ute och kollat på den! härligt!!


idag är det inte lika varmt ute som tur är... men det är fortfarande hett... undrar om vi hinner åka och bada hundarna sen innan jag sticker til jobbet... beror på om Fredde ska jobba över eller inte.. hoppas han inte ska det... Cash var riktigt fjantig förut när han skulle bada.. men nu i söndags var vi iväg. och han kastade sig ut =) och sen simmade han också =) tyckte det var skithärligt. sötnöt!

vill ha en häst igen.. fan. har hittat en perfekt på nätet.. en 2åring. appaloosa... perfekt höjd och allt.. men var fan ska jag få 20K ifrån? suck =( önskar man vore RIK. eler iaf hade lite mer pengar över.. men det löser sig ju snart =) när jag får fast tjänst på kontoret. kommer bli sååå nice!
då ska vi renovera oxh sen sälja lägenheten och köpa ett HUS!!! lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0