sista dagen...

... sen går jag på semester!!

på lördag ska vi först på 70års kalas hos Freddes mormor. Sen ska vi ner till min papap på "byfest" Ska bli himla skoj. Annars har jag bara tänkt ta det lugnt och bara "vara".

Ikväll ska vi göra/äta thaigryta med ris och sen bara mysa <3

tycker allt att det är lite för varmt ute... men jag får skylla mig själv som både piercar mig och tatuerar mig så att jag inte kan bada i poolen vi har hemma hos mamma...

nehe. fortsätta jobba lite och sen sluta. (chefen (min morbror) ringde och sa att jag fick gå mkt tidigare =P)



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag jobbar faktiskt inom kyrkan och än så länge har de inte sagt något om mina tatueringar. Men jag tycker bara det är bra, det behövs lite blandat folk inom kyrkan =)

Ja mycket ideér har man och så fort den ena är färdig så vill man sätta igång med någon ny, det är så jäkal roligt =)

Piercingar har jag faktiskt inte. Jag ville när jag var yngre men sen har det baar inte blivit. Tycker att det är snyggt på många men nja det hade inte passat mig.

Nu är det håret jag funderar på att ändra, är väldigt sugen på riktigt rött, tycker det är så jäkla fint! Men tror inte det sitter så länge på mitt blekta hår =/

Hoppas du får en underbar helg!

2010-07-09 @ 10:54:29
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Hoppas din helg har varit bra =) Själv har man nästan svettats ihjäl, helt sjukt så varmt det har varit! Men ganska skönt, hatar ju att frysa, haha =)

Ha en underbar dag!

2010-07-12 @ 09:04:27
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0