torsdag

när ska värmen avta? kan det inte regna bara för en natt, eller dag.... så man kan andas lite igen...


jobbade i natt.. gick okej. var hett som f*n... och där jag stod igår måste jag ha långarmad skjorta med för att dölja mina gaddar... ägaren till puben är som han är... så jag höll på att dö lite av värmeslag. men det gick.. ska va på samma ställe ikväll och imon med... men men. det är trevligt att jobba lite =P

idag måste jag diska... usch vad tråkigt det är.. tänk om man ändå hade en diskmaskin. satan så skönt de hade varit =)

måste bleka mitt hår idag innan jobbet... har världens utväxt... inte alltför sexigt precis... får be Fredd hjälpa mig med det sen..


vi var och badade med hundarna igår på svinö. precis där ölandsbron börjar. gick rikitgt bra, trots att det var andra hundar där också. Cash har blivit helt galen i att bada =P simmar och hoppar som en tok. hehe. Spike ville inte bada så mycket. han hade ju sin boll =)

känns som om jag skriver om samma saker hela tiden... måste vara tråkigt och läsa =P men har man dålig fantasi så.

i helgen blir det kanske bergkvara vattenfestival istället för bio. vore riktigt trevligt att hitta på nåt för en gångs skull!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack snäckan! Jag är riktigt nöjd =)

2010-07-22 @ 20:11:40
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0