VARMT!

ja fy satan så varmt det är... nästan helt olidligt....

och stackars hundarna tycker också att det är för vamt... blir bara korta rundor på dagarna. mer orkar dom inte....

idag är min första helt lediga dag på semestern. trevligt!!!!! ska in till chefen en stund och lämna resultat och hämta 4 säckar hundfoder. Sen blir det bara lugnt och skönt!!



en sak gjorde mig rikitgt arg, irriterad och ledsen idag. Fredde fick lägga sin hoj för 2 veckor sedan då en gubbe körde ut precis framför honom... Då erkände gubben allt för poliserna och det fanns vittnen... Men nu när hojen ska lagas då har han helt plötsligt inte tagit på sig de... Och polisen som skrev rapporten är på semester till början på augusti... Och försäkringsbolaget vägrar göra något innan de fått polisrapporten och själva gått igenom den.. Så ingenting lär hända innan dess... JÄVLA GUBBJÄVEL.
Och vi som hade sett fram emot en helt underbar sommar med massor av hojåkande! FAN!
Visst vi har ju min lilla hoj.. men lite skillnad på en 250cc och en 900cc... särskilt eftersom jag inte har körkort och Fredde alltså måste skjutsa mig... SKIT också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0