oj

oj vad denna vecka har gått undan... det är ju för fasen redan fredag i morgon... helt sjukt =)
denna vecka har jag då jobbat. eller snarare praktiserat kanske det heter... sak samma.
mycket att hålla reda på är det. många siffror och termer hit och dit. jag har ju inte hållt på med bokföring på jättelänge. gjorde det lite i skolan... men det är ju en sådär 6-7 år sedan..... och nu helt plötsligt ska jag ha hand om 2 (eller egentligen 3!!)!!! företag helt själv... bokföra och betala räkningar, skicka ut fakturor å allt sånt som hör till... inte konstigt att det snurrar i skallen nu =)
men jag kommer trivas skitbra med att jobba här! blir ju fast anställning sen, efter praktiken, om allt fungerar bra!
det enda som är lite dumt är ju att hundarna inte är vana vid att vara själva om dagarna. men som tur är så är ju kontoret där jag jobbar på min mammas tomt=) så hundarna får ju vara där om dagarna och jag går ut med dom på min lunch. sen de dagar då mamma är ledig är det ju inga problem. så det löser sig som man brukar säga!


saknar min älskling! har inte varit hemma sen i tisdags. men är för långt att åka fram och tillbaka mellan Kalmar-Långemåla varje dag när man bara får ersättning från försäkringskassan. blir för dyrt helt enkelt.
men i morgon får jag åka hem och krama min fining!!

nä nu ska jag sluta babbla.
ha de gott alla

Kommentarer
Postat av: Denise

Tackar tackar =) Jag är riktigt nöjd, nu är det bara färgerna som fattas men det kommer den 21 juli =)

2010-07-05 @ 11:52:37
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Denise

Man ska tycka om att vara sig själv och våga sticka ut ur mängden =) Men det är inte klokt att männsikor inte kan uppföra sig, vuxa människor som beteer sig som barn! Pinsamt!

Ja de på fötterna gjorde fruktansvärt ont! Men de var värd all smärta, nu sitter de ju där för evigt och jag avgudar dem, haha.. =)

Hopaps du har en underbar dag!

2010-07-08 @ 14:51:46
URL: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0