55 dagar kvar

idag är det 55 dagar kvar tills den lille är beräknad... Hoppas h*n vill komma lite tidigare =) Inte för att jag lider speciellt av att vara gravid... faktiskt... Men man vill ju ändå ha liten här ju!



Här är en bild på magen under 8 veckor... Inte jättestor skillnad, men den växer iaf som den ska enligt BM.
Jag har gått upp 8kg nu och är i v.33 (32+0). Vore skönt om man inte gick upp så mycket mer =)

Kanske ska skriva om något annat än bebismagen?!

Vi trivs som fan i huset! Helt underbart är det. Stor trädgård där hundarna kan vara ute hur mycket de vill! Inga grannar som störs av att man spelar musik högt och sent! Katterna kan vara ute.... Ja allt är SUPER!

Kommentarer
Postat av: Elin

skönt att slippa gå upp så mkt. Inte så mkt som ska bort sen då:) Jag gick upp 12kg med Lowa, rätt lagom. En kompis till mig gick upp 20kg. :(

Skönt att ni trivs så bra i huset :)

kram

2011-08-09 @ 17:07:44
URL: http://zidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0