2011

Bloggen har visst legat nere ett bra tag...
Har inte haft varken tid eller ork!

Jobbet rullar på. Hundarna mår bra. Vi mår bra, Fredde och jag.

Mycket har hänt sen sist!

Lägenheten är såld. Vi har köpt hus! Dock flyttar vi inte in förrän 1 juni.. Så just nu är vi hemlösa... Jag bor hos mamma och Fredde bor hos sin syster... Lite jobbigt men det funkar!
Magen växer också. Vi ska ha liten i slutet på september! Känns lite mysko faktiskt. Vi ska bli föräldrar?! Går in i v.21 i morgon... Gud vad tiden gått fort hittills.... Hoppas det går lika enkelt och fort som det gjort tills nu...

Funderar på att göra om utseendet på bloggen lite.. Men jag har ingen aning hur man gör det =P Så får väl se om jag lyckas eller om den blir kvar såhär ett tag till....

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0