!

Idag är det sådär fruktansvärt lugnt på jobbet... Jag är själv för de andra är på mässa och chefen är väl på möte som vanligt. Så jag sitter här i min ensamhet =) Telefonen har varit tyst... Och jag har ärligt inte så mycket att göra idag. Det som ska göras är gjort.

Har ett par skåningar utanför fönstret som håller på att få dit det nya poolöverdraget... Får väl se om dom lyckas med detta?!? =)


I eftermiddag blir det en sväng till Kalmar och IKEA med mamma och lillebror. Ska kolla om det finns ett köksbord som kan passa i vårt nya hus. Vi vill bara ha ett litet fyrkantigt med 2 eller 3 stolar till... Någon som vet vart man kan hitta detta om inte på IKEA? Hittade ett superfint på Blocket med det var redan borta =(
Sen kanske det börjar bli dags att kolla lite på barnsaker. Behöver ju en hel del har jag kommit på! Kanske är dags att börja snart så man inte står där sista veckan innan det är dags?!
Nu är jag ju "bara" i vecka 23... Men tiden går fort. Och det blir dyrt om man ska köpa allt på en och samma gång!


Åh vad jag längtar till onsdag! Då får vi nycklarna till huset och kan äntligen flytta in och bli sambos igen!! Sliter lite på en att inte kunna bo ihop... Särskilt eftersom jag får ha hand om hundarna... Det blir lite jobbigt i längden. Det är ju inga små hundar, så de behöver ju en del motion... Och nu börjar det bli lite jobbigt med magen... Man känner att man inte är så smidig längre om man säger så!
Men snart har de en hel trädgård på ca 4500kvm att springa på =) Ska bli så skönt!!


Ha det gott allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0